Ostatnia aktualizacja: 1 stycznia 2025

Informacja o płatnościach

Termin zapłaty za obiady na miesiąc: LUTY 2025 r.

  • przelewem tradycyjnym z wygenerowanym tytułem zapłaty z aplikacji najpóźniej do 10.02.2025 r.
  • płatność on-line z aplikacji najpóźniej do 13.02.2025 r. do godz. 7:00

Termin złożenia zamówienia w systemie najpóźniej do 13.02.2025 r do 7:00

Złożenie zamówienia możliwe jest dopiero po zaksięgowaniu środków na koncie użytkownika w aplikacji zamowposilek.pl.

Prosimy dokonać płatności oraz zamówień na cały miesiąc zgodnie z wyznaczonym terminem.

Uwaga!!! Wpłata, która zostanie zaksięgowana po wyznaczonym terminie będzie traktowana jako zlecenie niewłaściwe (przekroczenie terminu) i będzie skutkować brakiem możliwości złożenia zamówienia na następny tydzień licząc od dnia, w którym wpłata zostanie zaksięgowana. W praktyce oznacza to, iż w przypadku wpłaty pieniędzy mniej niż 7 dni przed wyznaczonym terminem, uczeń będzie mógł przychodzić na obiady dopiero za dwa tygodnie.

Rodzice/Opiekunowie Uczniów nowo przyjętych bardzo proszę o zapoznanie się z Regulaminem stołówki.

Aby korzystać ze stołówki szkolnej należy zarejestrować konto użytkownika (Rodzic/Opiekun prawny) w aplikacji „zamowposilek.pl”, uiścić należną kwotę wybierając formę płatności z aplikacji oraz dokonać zamówień poprzez aplikację.

Po brelok należy zgłosić się do intendenta szkoły we własnym zakresiePierwszy brelok jest bezpłatny. Za zgubiony lub zniszczony brelok wnosi się opłatę.

HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY w roku 2025

Na miesiącDataIl. dniTermin zapłaty najpóźniej do:Termin złożenia zamówienia najpóźniej do:              Uczniowie  6,00 złNauczyciele 11,50 zł
STYCZEŃ07-31.01.2025 r.19od 01-06.01.2025 r.od 01-06.01.2025 r.114,00 zł218,50 zł
LUTY17-28.02.2025 r.10Do 10.02.2025 r.Do 13.02.2025 r.         do godz. 70060,00 zł115,00 zł
MARZEC03-31.03.2025 r.21Do 24.02.2025 r.Do 27.02.2025 r.         do godz. 700126,00 zł241,50 zł
KWIECIEŃ01-30.04.2025 r.18Do 25.03.2025 r.Do 27.03.2025 r.         do godz. 700108,00 zł207,00 zł
MAJ05-30.05.2025 r.17Do 28.04.2025 r.Do 29.04.2025 r.        do godz. 700102,00 zł195,50 zł
CZERWIEC02-26.06.2025 r.17Do 26.05.2025 r.Do 29.05.2025 r.         do godz. 700102,00 zł195,50 zł

02-03.01.2025 r. – Dzień wolny od zajęć dydaktyczno- wychowawczych; 03-14.02.2025 r.Ferie zimowe;

17-22.04.2025 r.Wiosenna przerwa świąteczna;  02.05.2025 r. – Dzień wolny od zajęć dydaktyczno- wychowawczych;

13-15.05.2025 r.Egzaminy ósmoklasisty; 20.06.2025 r. – Dzień wolny od zajęć dydaktyczno- wychowawczych;

27.06.2025 r. –  Zakończenie zajęć dydaktyczno- wychowawczych.

Drogi użytkowniku (rodzic/opiekun), jeśli podane dane w aplikacji ulegną zmianie np. klasa dziecka, imię lub nazwisko oraz numer konta do zwrotów, wówczas wymagana jest aktualizacja danych w ustawieniach (WYŁĄCZNIE EDYCJA). Nie należy zakładać nowego konta użytkownika, jeśli zostało już utworzone.
Kilka ważnych zasad:
1) Użytkownikiem w aplikacji „zamowposilek.pl” może być tylko jeden Rodziców lub Opiekunów prawnych, który zakłada konto w aplikacji.
2) Jeśli mamy więcej niż jedno dziecko- Użytkownik nadal pozostaje ten samzmienia nam się tylko ilość dzieci, które należy dodać/ ukryć w aplikacji jeśli dziecko będzie/ nie będzie korzystać z obiadów. Nie należy dodawać ponownie dziecka, które wymaga tylko edycji danych (np. klasy, Imienia lub Nazwiska). W przypadku błędnie podanych danych- błędy należy wyłącznie edytować w ustawieniach. Jeśli rodzic utworzy nowe konto, mając już jedno lub dopisze dziecko ponownie (dot. tego samego dziecka), wówczas o takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić intendenta. Jeśli ukrywamy użytkownika w aplikacji z powodu rezygnacji, to nie należy tego robić w miesiącu, w przypadku kiedy dziecko korzystało z obiadów przynajmniej jeden dzień w tym miesiącu.
3) Breloki przypisywane są indywidualnie, a to oznacza, że tylko jedna osoba może z niego korzystać. Każdy uczeń musi posiadać przy odbiorze obiadu swój własny brelok, który otrzymał. Brelok musi być aktywny, tzn. muszą być obiady opłacone oraz odpowiednio wcześniej zamówione.
4) Pierwszy brelok jest bezpłatny. Opłatę należy uiścić tylko za zgubiony brelok. 
5) Po brelok należy zgłosić się do intendenta szkoły we własnym zakresie
6) Brak aktywnego breloka na obiedzie lub całkowity jego brak utrudnia wydawanie obiadów, dlatego też niezbędne jest jego posiadanie.
7) Dokonując płatności przelewem tradycyjnym należy posiadać wygenerowany tytuł zapłaty, który przypisany jest każdemu UŻYTNIKOWI– Rodzic/Opiekun prawny (OSOBA ZAKŁADAJĄCA APLIKACJĘ). W razie problemów z wygenerowaniem tytułu zapłaty proszę pobrać druk od intendenta.
8) Wpłaty może dokonać każda osoba spokrewniona lub bliska rodzinie, lecz bez tytułu zapłaty pod konkretnego UŻYTKOWNIKA wpłata, która wpłynie BĘDZIE NIEPRZYPISANA. Utrudni to pracę w weryfikacji danych, a skutkiem tego będzie brak wydania obiadu dziecku do czasu rozstrzygnięcia wpłaty i przypisaniu płatności.
9) W przypadku wpłaty przelewem tradycyjnym bardzo proszę uwzględnić minimum 2 dni robocze na zaksięgowanie wpłaty. Tylko zaksięgowana wpłata umożliwia  złożenie zamówienia.

Przygotowanie posiłków w żywieniu zbiorowym wymaga planowania zakupu produktów z wyprzedzeniem, w związku z tym prosimy o terminowe wpłaty za obiady oraz odpowiednio wcześniej dokonywać zamówień poprzez aplikację. Ilość obiadów zależna jest od ilości dokonanych zamówień.