Ostatnia aktualizacja: 20 września 2022
Opłata za obiady na miesiąc PAŹDZIERNIK 2022 r.
Termin zapłaty za obiady na miesiąc PAŹDZIERNIK upływa z dniem 28.09.2022 r.
Liczy się data zaksięgowanej wpłaty.
Opłaty dokonujemy przez aplikację „zamowposilek.pl” na cały miesiąc z góry.
Aby korzystać ze stołówki szkolnej należy się zarejestrować. Rejestracja jest już aktywna.
Obiady będą wydawane od 03 października.
Bardzo prosimy o przestrzeganie terminu wpłat, ponieważ tylko te dzieci, które mają opłacony abonament w terminie oraz posiadają aktywne breloczki będą mogły korzystać ze stołówki szkolnej od 03.10.2022 r.
Ilość obiadów zależna jest wyłącznie od ilości wpłat zaksięgowanych, dlatego prosimy o terminowe wpłaty!!!
Uczniom, którzy nie dokonają wpłaty w terminie do 28.09.2022 r. (zaksięgowanej wpłaty) zakup obiadów jest możliwy wyłącznie z tygodniowym wyprzedzeniem, tzn. wpłata musi wpłynąć do piątku do godz. 9:00 rano, aby móc korzystać z obiadów od poniedziałku następnego tygodnia.
Odbiór breloczków upoważniających korzystanie ze stołówki szkolnej u Intendenta szkoły.
Uwaga!!! Wydane breloczki będą nieaktywne, aby dokonać aktywacji breloka należy zarejestrować się poprzez aplikację „zamowposilek.pl” . Postępując według instrukcji „dodać” swój breloczek.
- Uczniowie klas 1-3 breloki odbierają wychowawcy klas u Intendenta.
- Uczniowie klas 4-8 breloki odbierają rodzice uczniów lub uczniowie we własnym zakresie u Intendenta szkoły.
Wpłaty należy dokonać do 28.09.2022 r. – liczy się zaksięgowana wpłata
- uczniowie klas 1-8 76,00 zł (19 dni) od 03-28.10.2022 r.
- pracownicy 142,50 zł (19 dni) od 03-28.10.2022 r.
14 i 31 października 2022 r. – Dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychowawczych.
Płatność za obiady należy dokonać poprzez aplikację „zamowposilek.pl” Szkoła Podstawowa Nr 55 Nr konta: 43 1020 4795 0000 9902 0421 5000 W tytule należy podać wygenerowany tytuł z aplikacji (każdy użytkownik ma własny nadany tytuł) |
Ze względów organizacyjnych informujemy, że:
- Opłat za posiłki dokonuje się w miesiącu poprzedzającym rozpoczęcie nowego miesiąca. Termin płatności do 28 dnia miesiąca na kolejny miesiąc „z góry”. Wpłaty dokonujemy poprzez aplikację „zamowposilek.pl” lub przelewem w kwocie pełnej wskazanej na dany miesiąc. Prosimy nie odliczać odpisów we własnym zakresie. Operator za dokonanie przelewów natychmiastowych on-line pobiera prowizję. Zwykłe płatności tj. przelew na konto, są bezpłatne.
- W razie nieobecności dziecka w szkole odpisy należy zgłaszać jeden dzień wcześniej do godz. 9:00 poprzez aplikację. Wyjątkiem jest Poniedziałek- anulowanie obiadu jest możliwe do godz. 9:00 w piątek.
- Nie zgłoszenie nieobecności na obiedzie będzie skutkowało naliczeniem obiadów bez odliczeń.
- Zwroty za niewykorzystane obiady na podstawie zgłoszeń dokonanych w aplikacji „zamowposilek.pl” będą rozliczane automatycznie na konto wpłacającego w następnym miesiącu.
- Odpisów nie dokonujemy na podstawie nieobecności z dziennika.
- Stołówka szkolna nie wydaje obiadów na wynos. Decyzja ta podyktowana jest względami sanitarnymi.
- Pozostałe informacje znajdują się w Regulaminie Stołówki.