Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2022
Opłata za obiady na miesiąc WRZESIEŃ 2022 r.
Termin zapłaty za obiady na miesiąc WRZESIEŃ upływa z dniem 01.09.2022 r. godz. 11:00.
Liczy się data zaksięgowanej wpłaty na koncie bankowym szkoły.
Obiady będą wydawane od 05 września.
Bardzo prosimy o przestrzeganie terminu wpłat, ponieważ tylko te dzieci, które mają opłacony abonament w terminie będą mogły korzystać ze stołówki szkolnej od 05.09.2022 r.
Ilość obiadów zależna jest wyłącznie od ilości wpłat zaksięgowanych na koncie szkoły, dlatego prosimy o terminowe wpłaty!!!
Uczniom, którzy nie dokonają wpłaty w terminie do 01.09.2022 r. do godz. 11:00 (zaksięgowanej wpłaty) Stołówka Szkolna nie wyda obiadu od 05-09.09.2022 r.
Wpłaty, które wpłyną na konto szkoły po wyznaczonym terminie będą akceptowane tylko w szczególnych przypadkach zgłoszonych wyłącznie osobiście u intendenta. Liczba obiadów jest ograniczona. Pozostałe wpłaty nie zgłoszone będą akceptowane od następnego tygodnia.
Intendent nie odpowiada za zgłoszenia e-mailowe lub inne.
Odbiór karnetów obiadowych w portierni od 02.09.2022 r. :
- Uczniowie klas 1-3 karnety obiadowe odbierają wychowawcy klas w portierni szkoły.
- Uczniowie klas 4-8 karnety obiadowe odbierają uczniowie we własnym zakresie w portierni szkoły.
Wpłaty należy dokonać do 01.09.2022 r. do godz. 11:00 – liczy się zaksięgowana wpłata
- uczniowie klas 1-8 80,00 zł (20 dni) od 05-30.09.2022 r.
- pracownicy 150,00 zł (20 dni) od 05-30.09.2022 r.
01-02.09.2022 r. – Stołówka nieczynna (nie dotyczy Oddziału Przedszkolnego)
Płatność za obiady należy dokonać wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Szkoła Podstawowa Nr 55 Nr konta: 43 1020 4795 0000 9902 0421 5000 W tytule należy wpisać: Imię i Nazwisko dziecka oraz klasę. |
Ze względów organizacyjnych informujemy, że:
1. Nie jest możliwa zapłata za abonament, który nie obejmuje obiadów na cały miesiąc, w kwocie innej niż opublikowana na stronie szkoły. Dokonując wpłaty proszę nie odliczać odpisów we własnym zakresie.
2. W razie nieobecności dziecka w szkole odpisy należy zgłaszać jeden dzień wcześniej do godz. 9:00 pod nr telefonu: 91 482 00 78 (wew. 120).
W celu weryfikacji dokonania zwrotu za niewykorzystane obiady powyżej tygodnia (tylko zgłoszone) bardzo prosimy o zwrot karnetu do intendenta w pierwszym dniu nowego miesiąca (nie dotyczy pojedynczych odpisów).
3. Nie zgłoszenie nieobecności na obiedzie będzie skutkowało naliczeniem obiadów bez odliczeń.
4. Zwroty za niewykorzystane obiady na podstawie zgłoszeń dokonanych zgodnie z regulaminem stołówki szkolnej będą rozliczane automatycznie na konto wpłacającego po okresie 2 miesięcy lub wcześniej wyłącznie na prośbę.
5. Odpisów nie dokonujemy na podstawie nieobecności z dziennika.
6. Stołówka szkolna nie wydaje obiadów na wynos. Decyzja ta podyktowana jest względami sanitarnymi.
7. Pozostałe informacje znajdują się w Regulaminie Stołówki.