Site icon Błękitna Szczecin

Opłata za obiady na miesiąc STYCZEŃ 2023 r.

Uwaga!!! Od 02.01.2023 r. obowiązuje nowy Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej.

Zapłaty za obiady na miesiąc STYCZEŃ należy dokonać w pierwszym tygodniu nowego roku.

 Od 01 stycznia do 06 stycznia 2023 r. – na cały miesiąc.

Obiady będą wydawane od 02 stycznia.

Za miesiąc styczeń wpłaty należy dokonać w pełnej kwocie za cały miesiąc bez odliczeń.

Odliczenia za nieobecność na obiedzie w pierwszym tygodniu miesiąca proszę zgłaszać

telefonicznie pod numerem: 91 482-00-78 (wew. 121),

e-mailowo: a.wojtowicz@blekitna.szczecin.pl  lub osobiście u intendenta.

Wpłaty dokonane po terminie będą rozliczane zgodnie z nowym Regulaminem.

Prosimy o terminowe wpłaty oraz dokonywanie zamówień poprzez „zamowposilek.pl”

Aby korzystać ze stołówki szkolnej od 02.01.2023 r. wpłaty należy dokonać w pełnej kwocie

  Płatność za obiady należy dokonać poprzez aplikację „zamowposilek.pl” 
  przelewem tradycyjnym wyłącznie z wygenerowanym tytułem zapłaty z aplikacji
lub on-line (uwaga: dodatkowy koszt)  

Szkoła Podstawowa Nr 55

Nr  konta:     43 1020 4795 0000 9902 0421 5000

W tytule należy podać wygenerowany tytuł z aplikacji (każdy użytkownik ma własny nadany tytuł)

Ze względów organizacyjnych informujemy, że:

  1. Opłat za posiłki dokonuje się w miesiącu poprzedzającym rozpoczęcie nowego miesiąca. Termin płatności do 4 dni roboczych przed końcem miesiąca – na kolejny miesiąc „z góry”. Wpłaty dokonujemy poprzez aplikację „zamowposilek.pl”. Operator za dokonanie przelewów natychmiastowych  on-line pobiera prowizję. Zwykłe płatności koniecznie z wygenerowanym tytułem zapłaty z aplikacji tj. przelew na konto, są bezpłatne.
  2. W razie nieobecności dziecka w szkole odpisy należy zgłaszać jeden dzień wcześniej do godz. 9:00 poprzez aplikację. Wyjątkiem jest Poniedziałek- anulowanie obiadu jest możliwe do godz. 9:00 w piątek.
  3. Nie zgłoszenie nieobecności na obiedzie będzie skutkowało naliczeniem obiadów bez odliczeń.
  4. Zwroty za niewykorzystane obiady na podstawie zgłoszeń dokonanych w aplikacji „zamowposilek.pl” będą rozliczane zgodnie z nowym Regulaminem.
  5. Odpisów nie dokonujemy na podstawie nieobecności z dziennika.
  6. Stołówka szkolna nie wydaje obiadów na wynos. Decyzja ta podyktowana jest względami sanitarnymi.
  7. Pozostałe informacje znajdują się w Regulaminie Stołówki.
Exit mobile version