Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021
Opłata za obiady na miesiąc LISTOPAD 2021 r.
Uczniowie klas 1-8, którzy będą korzystać ze stołówki szkolnej w miesiącu listopadzie wpłaty należy dokonać najpóźniej do 27.10.2021 r. do godz. 11:00. Liczy się data zaksięgowanej wpłaty.
Obiady będą wydawane od 02 listopada.
Bardzo prosimy o przestrzeganie terminu wpłat, ponieważ tylko te dzieci, które mają opłacony abonament w terminie będą mogły korzystać ze stołówki szkolnej. Ilość obiadów zależna jest od ilości dokonanych wpłat.
Uczniom, którzy nie dokonają wpłaty do 27.10.2021 r. do godz. 11:00 (zaksięgowanej wpłaty) Stołówka Szkolna nie wyda obiadu w terminie 02-05.11.2021 r.
Wpłaty, które wpłyną po terminie będą akceptowane, lecz obiad wydany będzie w zależności od daty wpływu wpłaty na konto szkoły z uwzględnieniem możliwości przygotowania posiłku.
Odbiór karnetów obiadowych w dniu 29.10.2021 r. :
- Uczniowie klas 1-3 karnety obiadowe odbierają wychowawcy klas w portierni szkoły.
- Uczniowie klas 4-8 karnety obiadowe odbierają uczniowie we własnym zakresie w portierni szkoły.
Wpłaty należy dokonać do 27.10.2021 r. do godz. 11:00 – liczy się zaksięgowana wpłata
- uczniowie 76,00 zł (19 dni)
- pracownicy 142,50 zł (19 dni)
12.11.2021 r. – Dzień wolny od zajęć dydaktyczno- wychowawczych.
Płatność za obiady należy dokonać wyłącznie przelewem na rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa Nr 55
Nr konta: 43 1020 4795 0000 9902 0421 5000
W tytule należy wpisać: Imię i Nazwisko dziecka oraz klasę.
Ze względów organizacyjnych informujemy, że:
- Nie jest możliwa zapłata przelewem za abonament, który nie obejmuje obiadów na cały miesiąc, w kwocie innej niż opublikowana na stronie szkoły.
- W razie nieobecności dziecka w szkole odpisy należy zgłaszać jeden dzień wcześniej do godz. 9:00 pod nr tel. 91-482-00-78 (wew.120).
- Nie zgłoszenie nieobecności na obiedzie będzie skutkowało naliczeniem obiadów bez odliczeń.
- Rozliczenia za niewykorzystane obiady na podstawie zgłoszeń będą dokonywane automatycznie na konto wpłacającego po okresie 2 miesięcy lub wcześniej wyłącznie na prośbę rodzica/ opiekuna.
- Odpisów nie dokonujemy na podstawie nieobecności z dziennika.
- Stołówka szkolna nie wydaje obiadów na wynos. Decyzja ta podyktowana jest względami sanitarnymi.