Ostatnia aktualizacja: 17 maja 2022
Opłata za obiady na miesiąc CZERWIEC 2022 r.
Termin zapłaty za obiady na miesiąc CZERWIEC upływa z dniem 27.05.2022 r. godz. 11:00.
Liczy się data zaksięgowanej wpłaty na koncie bankowym szkoły.
Obiady będą wydawane od 01 czerwca.
Bardzo prosimy o przestrzeganie terminu wpłat, ponieważ tylko te dzieci, które mają opłacony abonament w terminie będą mogły korzystać ze stołówki szkolnej od dnia 01-23.06.2022 r.
Ilość obiadów zależna jest od ilości dokonanych wpłat, które uwzględniane są po zaksięgowaniu !!!
Uczniom, którzy nie dokonają wpłaty w terminie do 27.05.2022 r. do godz. 11:00 (zaksięgowanej wpłaty) Stołówka Szkolna nie wyda obiadu w terminie (01-03.06.2022 r.)
Wpłaty, które wpłyną na konto szkoły po wyznaczonym terminie będą akceptowane, lecz obiad wydany będzie w zależności od wpływu wpłaty na konto szkoły wraz z uwzględnieniem możliwości przygotowania posiłku.
Odbiór karnetów obiadowych w portierni od 31.05.2022 r. :
- Uczniowie klas 1-3 karnety obiadowe odbierają wychowawcy klas w portierni szkoły.
- Uczniowie klas 4-8 karnety obiadowe odbierają uczniowie we własnym zakresie w portierni szkoły.
Wpłaty należy dokonać do 27.05.2022 r. do godz. 11:00 – liczy się zaksięgowana wpłata
- uczniowie klas 1-8 60,00 zł (15 dni) od 01-23.06.2022 r.
- pracownicy 112,50 zł (15 dni) od 01-23.06.2022 r.
17.06.2022 r. – Dzień wolny od zajęć dydaktyczno- wychowawczych
24.06.2022 r. – Zakończenie zajęć dydaktyczno- wychowawczych
Płatność za obiady należy dokonać wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Szkoła Podstawowa Nr 55 Nr konta: 43 1020 4795 0000 9902 0421 5000 W tytule należy wpisać: Imię i Nazwisko dziecka oraz klasę. |
Ze względów organizacyjnych informujemy, że:
- Nie jest możliwa zapłata za abonament, który nie obejmuje obiadów na cały miesiąc, w kwocie innej niż opublikowana na stronie szkoły. Dokonując wpłaty proszę nie odliczać odpisów we własnym zakresie.
- W razie nieobecności dziecka w szkole odpisy należy zgłaszać jeden dzień wcześniej do godz. 9:00 pod nr telefonu:
91 482 00 78 (wew. 120)
- Nie zgłoszenie nieobecności na obiedzie będzie skutkowało naliczeniem obiadów bez odliczeń.
- Zwroty za niewykorzystane obiady na podstawie zgłoszeń dokonanych zgodnie z regulaminem stołówki szkolnej będą rozliczane automatycznie na konto wpłacającego po okresie 2 miesięcy lub wcześniej wyłącznie na prośbę rodzica/ opiekuna.
- Odpisów nie dokonujemy na podstawie nieobecności z dziennika.
- Stołówka szkolna nie wydaje obiadów na wynos. Decyzja ta podyktowana jest względami sanitarnymi.